31 Май 2010    Как GLOBUL губи клиенти заради ограниченото си мислене Автор: nixanbal    Прочетена: 9698 пъти.

globul-gubi-abonati-htc-desire-oferta

Миналата седмица за няколко дни да си поиграх с HTC Desire, а благодарение на дейта картата за тестови телефони успях да се изкефя на макс на почти всичките му възможности. Реших, че с удоволствие бих ползвал такъв телефон за личен и обмислих вариантите за покупка. Естествено, първо ми дойде на акъла да премина на по-скъпа тарифа към GLOBUL и да взема апарата на субсидираната от оператора цена. Да, но момчетата от GLOBUL не смятаха точно така...

От година и няколко месеца съм абонат на GLOBUL, така че реших, че ще премина към новата им тарифа Web&Talk и с нея ще си взема HTC Desire. Поразпитах хора, които са работили в оператора – спомените им бяха поизбледнели, но следвайки логиката ми отговориха, че най-вероятно подобен вариант е напълно възможен – Все пак искаш да им даваш повече пари - уверяваха ме познатите, - как да не може?

Оставих идеята да отлежи още няколко дни и след като се навих достатъчно за покупката, се запътих към най-близкото място, от което можех да получа нужните подробности – в случая любимият ми отпреди магазин на Germanos.

Момчето от персонала отговаряше меко казано странно – всяко второ изречение беше „Абсолютно, точно така!“ и не бях сигурен, че разбирам добре всичко, което ми казва. Няколко пъти промени мнението си по въпроса може или не може да ми продаде телефона с новия тарифен план, поинтересува се откога имам трудов договор, предложи ми да тегля кредит, а после даде грешна информация, че тарифен план А750 бил само за iPhone. Признавам, че за последното го разпитах, само за да го хвана в крачка и може би да си го върна за това, че ме мота 15 минути с празни приказки по моя въпрос.

В края на краищата човекът се принуди да застане зад един от компютрите и да проверява в системата всичко, за което го питам. Преди да си тръгна реши да ми предложи вместо HTC Desire да си взема HTC HD2 (който странно защо можело) за 700 и не знам колко лева, а ако съм бил в групата VIP абонати, или нещо такова, и правех по 800 лв. месечни сметки, щели дори да ми го подарят! Направо съжалих, че не съм в тая група, честно!

Излязох от магазина с разбъркани мисли – не разбрах каква е причината да ми отказват подобно нещо и реших, че ще проверя случая директно в GLOBUL.

След няколко дни посетих офис на оператора и след като се преборих с промоутърите на Sony Ericsson, които ми бутаха в ръцете XPERIA X10, се добрах до една от служителките. Хич не беше любезна – абсолютен дебил, честно казано. Все пак ми отговори на въпросите и потвърди, че няма как да премина към по-висок план и да взема телефона. Можело обаче да подпиша нов договор и с него вече ще ми дадат Desire – настоящата си карта съм могъл да я правя каквото си искам.

override_mb

След всичката тая простотия ми стана ясно, че великата оферта на GLOBUL за HTC Desire е валидна единствено за нови, ама съвсем нови абонати – да захапят кукичката един вид. Не разбрах обаче как е възможно да отказват на свой лоялен и коректен към плащанията си абонат да премине на тарифен план с 5 пъти по-висока месечна такса. Не разбрах също с какво GLOBUL се опитва да ме задържи като свой клиент година и няколко месеца след подписването на договора ми с тях. Или може би неразбрали ще се окажат именно момчетата от телекома, които не осъзнават, че на българския пазар конкуренцията е съвсем сериозна и вече обмислям прехвърляне към друг оператор, който ще ме зарадва с хубав телефон на добра цена – все пак ще съм нов абонат за тях, нали така? Пък и вече добре знам как стават нещата с преноса на номера – моя си го харесвам, ще взема да го запазя.

 

Коментари  

 
+9 #1 Михаил 2010-05-31 10:12
Ами нормално, никой не мисли. Никой не гледа the big picture. Важна е само печалбата и да се взимат някви бонуси...

Оператор на изживяване...
Цитиране
 
 
+11 #2 dalia 2010-05-31 10:22
Е, Аз съм сред "Все пак искаш да им даваш повече пари - уверяваха ме познатите, - как да не може?"...

Няма никаква логика в НЕ възможността да си вземеш спонсориран телефон като подпишеш договор за 2 години, за който период ще им плащаш 5х таксата, която имаш сега. Разликата с нов абонат е само, че не купуваш нова карта.

От години вече операторите в световен мащаб се отказаха от привличането на нови абонати и акцентират върху увеличаването на потреблението на лоялните си клиенти :) Ало, Глобул, в каменната ера ли оставаме приятели? :)

Все още вярвам, че е въпрос на време да има възможност nixanbal да си получи телефона. Някой трябва да им изпрати поста...
Цитиране
 
 
+5 #3 красимир 2010-05-31 10:28
аз мисля че и виваком и глобул вървят ръка за ръка ,а може би и М-Тел незнам.......
Цитиране
 
 
+9 #4 Дучо 2010-05-31 10:33
Знаете ли, за близо осемте години, през които съм абонат на Глобул, вече ми се повръща от тази политика всичко да е за новите потребители (разбирайте, закупени сим карти), а лоялните - вълците ги яли - някакви 5 лв. от сметката. Няколко пъти по различни поводи съм им писал и обаждал - нямате престава какви елементарни отговори съм получавал. Не знам обаче как е при другите два оператора, но предполагам същото.
Цитиране
 
 
0 #5 dalia 2010-05-31 10:38
За съжаление същото, така наречената Ретеншън програма или за Лоялни (съществуващи ) клиенти все още работи на слаби обороти и най-вече съобразена с потреблението май Така че ако таксата ти е 5 лв. на края на годината или двете след изтичане на договора, ще поллучиш оферти за телефони за по 15 лв. Явно никой не се е сетил, че можеш да се изкушип да подпишеш 2 г. договор и да си купип скъп телефон, ако плащаш малки сметки....
Цитиране
 
 
+4 #6 Дучо 2010-05-31 10:46
Така е. На този ми телефон (фирменият ми е на Виваком) месечната ми сметка е в порядъка на 30 лв., което вероятно е под средното им потребление. Но това са 8 (осем) години. Можеха да предложат нещо повече от отстъпка от 20 лв. за телефон от 800 лв.
Цитиране
 
 
+6 #7 Михаил 2010-05-31 11:09
Ами ние във фирмата сме на Вива. Правим средно потребление според мен. Всяка година като изтича договора получаваме екселски файл от който можем да си изберем телефон според сума която ни казват че можем да ползваме. Обаче, какво се оказва. Всички модели телефони са на 2-3 години, а цените са 100-200 лв отгоре в най-добрия случай. И какво се получава, можеш да си вземеш стар телефон, след отстъпката вече е на пазарна цена. Забавно :cry:
Цитиране
 
 
+8 #8 joranges 2010-05-31 11:31
Много е просто,там работят олигофрени с някакъв английски език и никакъв опит.Ако ги прекъснеш,докат о рецитират като папагали,така се объркват,че забравят всичко.Каквото и да попиташ,нямат.Или пък не може.Аз,това виждам ,като вляза в магазина.А за гаранционен сервиз,да не споменавам.Или за заплашителни писма.Много рядко се случва,и да получиш отговор на въпросите си като клиент.Фирмена политика,какво да се прави?
Цитиране
 
 
-4 #9 LZ3XX 2010-05-31 11:35
Цялото ми сем и работещите във фирмата ми сме на VIVAKOM. Плащаш малка месечка такса , а получаваш по 100 мин на месец към всички оператори безплатни разговори. В групата си говорим абсолютно безплатно. Няма друг оператор да ми предложе по-изгодна оферта.
Цитиране
 
 
+9 #10 Карл Андреев 2010-05-31 11:39
Нека си губят клиентите пък, гръцките другари от Глобул. Оставам с впечатлението че са монтирали една голяма доилна машина в България, но какво става с кравите - не ги е грижа. А поддръжката на тази доилна машина е оставена в ръцете на нарочно подбрани не особено компетентни младежи. Я се опитайте да проникнете в цитаделата на Глобул за някакъв пряк контакт на отговорно ниво?
Цитиране
 
 
+14 #11 Иво Апостолов 2010-05-31 11:44
Като цяло всички оператори са супер смотани към настоящите си клиенти.
Глобул най-вече. Като добавим и безумните им клаузи с автоматично подновяване на договора, освен ако не отидеш в точно определен ден (сигурно и час).
При market penetration от порядъка на 100-120% да продължаваш да се целиш постоянно в нови клиенти е меко казано грешна стратегия.
Цитиране
 
 
+4 #12 koi44ev 2010-05-31 11:55
глобул са знаят, че няма нищо по-сладко от завършен абонаментен цикъл: сключил си договор за 1 или 2 години - ще си те изцицат до края. какво като им предлагаш по-висока такса - това за тях не е норма на печалба, а само нови разходи за обслужване. затова ни бройкат като крепостни селяци - първо договорът до края, че да са сигурни в печалбата си, а после - ако има чалъм да те прецакат с още нещо - идеално. никога - глобул!!!
Цитиране
 
 
+3 #13 Svetlana 2010-05-31 12:16
За съжаление аз имах същия проблем с VIVACOM!!!Може би това е практика за всички оператори!!! Така,че преминаването към друг оператор не е решение на въпроса , за съжаление!
Цитиране
 
 
-1 #14 Mtel абонат 2010-05-31 12:34
www.jeff.bg/ui.php
Пич ето какво намерих за твоя проблем с HTC Desire, но това е към Vivacom !!! :sigh:
Цитиране
 
 
+3 #15 Никола 2010-05-31 12:42
Смятам да изпратя мейл на ПР отдела на оператора в умерен тон и придружен от линк към поста в блога ми.

Много хора са прави като казват, че на един мейл може и да не отговорят, пък камо ли да направят нещо, но бонус линка към статията тук и с всички тия коментари...- как мислите, няма ли да хвърлят едно око какво се случва???
Цитиране
 
 
0 #16 Михаил 2010-05-31 13:05
Ще хвърлят ако го пратиш на правилния човек. Тоест трябва да имаш личен мейл. Пращането на обща поща е леко безмислено.
Цитиране
 
 
+1 #17 CHILIEV 2010-05-31 13:44
Поредния абсурд е това, което си описал. Жалко е, че дори и виваком, които най-много уважавах, също предлагат промоции само за нови абонати. Последно проверявах това с някаква програма ако не ме лъже паметта.
Никакви бенефиси към лоялните клиенти... всички се превръщат бавно, но сигурно в закоравели капиталистическ и лешпери. :-?
Цитиране
 
 
-1 #18 Тигър 2010-05-31 13:56
Хубавите промоции са само за нови абонати, с малки изключения. За съжаление и при трите оператора е така. Глобул поне имат 5% отстъпка след първата година.
Цитиране
 
 
0 #19 Тигър 2010-05-31 14:00
В Джеф HTS Desire струва 919 лв, а с карта 850, повече отколкото в Германос без карта.
Цитиране
 
 
0 #20 suffer 2010-05-31 14:10
За съжаление по мои данни и при трите оператора е така, НО при Глобул има един разумен + и това (ако още се предлага) е SIM 2в1, така си си с твоя номер и си ти тече другия договор.
Въпреки всичко и аз съм против моментните оферти за лоялни клиенти, понеже на практика май няма доволни от наша страна :)
Цитиране
 
 
+1 #21 Анатолий 2010-05-31 14:28
Некопетентностт а на почти всички служители по магазините в мрежата е невероятна. Както казваш ти - абсолютни дебили, трудно ги понасям и да си призная, става ми ужасно неприятно и напрегнато когато трябва да имам досег с тях. По-жалкото е, че хората не чоплят и не ровят за правата си. Изненадващо колко неща са възможни когато изпростееш тотално и си навиеш на пръста, че ще стане твоето. В моя случай екипа (който беше събрал оплаквания и от преди това) на един от наистина "представителнит е" магазини си замина и аз се сдобих с това, което исках и по начина, по който го исках. Въпрос на нерви е всичкото. Но да - понякога (по-често) не си заслужава и "майната му" е по-доброто решение :)
Цитиране
 
 
+2 #22 CHILIEV 2010-05-31 14:41
"Майната му" никога не е и няма да бъде правилното решение. Точно защото масово хората си казват "майната му" дори и за малките и дребни неща, затова всеки те гледа нагло в очите и те лъже. Точно затова няма никаква търговска култура... за какво им е култура на търговците? Та нали всички си казват "майната му" и отминават.
Не съм някакъв вманиачен идиот, който да се кара наляво и надясно за щяло и нещало, но когато са ми продали боклук им го връщам. Това е положението.
Цитиране
 
 
+1 #23 Никола 2010-05-31 14:45
@Анатолий, хубаво мнение. Наистина много хора се отказват още щом им изплещят някоя глупост в първия магазин, но не е това начинът, както казва Чилиев.

Изкефих се като пренесохме номера от GLOBUL към VIVACOM, макар че стана с бая ходения до магазините. nixanbal.com/.../...

Смятам обаче да се изкефя и сега - тормоз до дупка.

Смятам, че все някога ще се научат, а вие?
Цитиране
 
 
+1 #24 Alex 2010-05-31 16:01
Какво дгудо да очакваш от тея тараши. Чакам си заплатката, и от 2-3 дни ми е спрян изходящия трафик, днес получавам следното приятно съобщением че от 1 юни влиза Цитат:
... usluga Poluchavane na vhodyast trafik pri nezaplateno v srok zadylzhenie (0,60 lv./nomer). Uslugata se aktivira s neplashtane ...

Ебати услугата, чесно.
Цитиране
 
 
0 #25 Benny Lava 2010-05-31 16:58
наистина е нагло - нов телефон на ниска цена не може без нов договор... Може би е въпрос на търсене и предлагане - защо да ти дават телефона на ниска цена, без да си поел ангажимент към тях? То не е много сложно да измислиш как да прецакаш системата им, но не си си дал зор.
Цитиране
 
 
+2 #26 Мариана Евлогиева 2010-05-31 21:15
Подкрепям заглавието с две ръце! Преди 2 години се включих в тяхна група и трябваше спешно да си купя още един апарат. Имаше няколко промоционални за групата и ме препратиха към техен бизнес център. Като стигнах там, се опитах да обясня на една неособено любезна и явно неособено интелигентна девойка, че не държа да си купя евтин апарат от промоцията, ако може да ми предложи някой хубав модел с две карти. Девойката заяви, че са й казали да ми даде от промоционалните и да не й губя времето. Освен нея там имаше още поне двама служители, а в момента аз бях единственият клиент в салона. Та заради нейното ценно време (което може по-пълноценно да запълни със скубане на вежди, предполагам) аз си тръгнах с апарат за няма 40 лева, вместо да дам няколко стотачки. Мерси за икономията, но ако шефовете й имат акъл, едва ли са й много благодарни... :lol:
Цитиране
 
 
+7 #27 Борис 2010-05-31 21:33
Статията ми допадна, но позволете да НЕ се съглася. И нека уточня, че НЕ мога, а и НЕ искам да се съглася с това, че ситуацията е подобна само при Глобул. Автора е прав за себе си от позицията на потребител, но абсолютно СЪЩОТО ще го сполети ако беше абонат а Виваком или Мтел. Процента на мобилно проникване у нас е 138%!!!! Това се дължи на факта, че поради високи цени между операторите хората носят повече от 1 телефон. А цените за терминиране са високи основно по вина на кабелния мастодонт БТК.
Гледам по-горе изказвания и от любимите ми "разбирачи", които най-добре знаят как е по света. Глупости! При всички оператори има СУБСИДИРАНИ цени, които както и у нас са понякога в пъти по-ниски. И субсидираната цена е тази за нов договор, а не за ретенднат такъв.
Относно несигурността на продавача ще се наложи да се съглася. Все по-често попадам на магазини, наблягам - МАГАЗИНИ, в които персонала е меко казано неадекватен. По-лошо е, че става дума за обекти не само на ретейлъри, но и операторски магазини, което е още по-плашещо. За да се спасите ви съветвам доста да прочетете преди да идете да ви "облъчат".
Цитиране
 
 
+4 #28 Никола 2010-05-31 21:40
@Борис, прав си - при М-Тел и ВИВАКОМ може да е и още по-зле. Не казвам обратното. В поста просто съм представил моя случай и в каква ситуация съм попаднал.

Но в чужбина има оферти за удължаване на договора, и още как. Примерно Т-Мобайл в Германия: t-mobile.de/.../...

@Мариана, човек остава с отворена уста и просто не знае какво да каже след такава случка, нали?
Цитиране
 
 
+6 #29 Румен 2010-05-31 22:18
Нали не забравяте, че Глобул дойде от Гърция - какво по-ограничено като мислене!
Цитиране
 
 
-3 #30 Морко 2010-05-31 22:29
Quoting
Нали не забравяте, че Глобул дойде от Гърция - какво по-ограничено като мислене!


Подкрепям!!! Който е абонат на ГЛОБУЛ си дава парите да не умре Гърция от кризата!!!
Цитиране
 
 
+3 #31 GRANDE BEZDELNIK 2010-06-02 09:02
Не виждам какво толкова се учудвате, и при трите оператора промоцийте с подобни телефони са САМО за нови абонати. Неприятно, но факт! Старите абонати, кучета ги яли, да така е, но просто нямаме избор и си е за яд, как се гаврят с нас, ама...Старите абонати могат да си вземат такъв телефон или на убийствена цена без карта или като им остава 2 месеца преди края на договора, тогава могат да преподпишат и да си вземат такъв телефон почти на същата цена както въпросната промоция...
Цитиране
 
 
+1 #32 krandio 2010-06-02 16:13
Не знам само откъде такава идея да си купуваш телефон от оператора. От това по-голяма кретения няма. Лично съм се убедил в това. При всички оператори е така. на всичкото отгоре повечето телефони са кодирани само за определен оператор и с друг не могат да се ползват. не можах да разбера от всичките постове дотук каква е ползата да си вземеш телефон от опреатора?!? Тъй като съм потребител на НТС от доста време мога да кажа на тези които искат да си закупят такъв телефон: Фирмата официален вносител за България се казва Вип Трейдинг. телефонът, който си купих от тях е НТС Тъч Про 2. абсолютно всички търговци без операторите го купуват от тях. цената на която го взех беше 980 лв. с ДДС а при всички търговци надскачаше 1200-1300 лв. така че вие си правете сметка. не знам дали мобилтел са го пуснали все още?!?
Цитиране
 
 
+7 #33 Георги 2010-06-02 18:29
днес ми се случи същото!Бесен съм!Писах до Глобул, но досега никакъв отговор! :(
Цитиране
 
 
+2 #34 Миро Стоев 2010-06-04 23:34
Таргетирането на нови клиенти е много странно, най-вече на фона на наситения пазар и запазването на номера. Вече не познавам човек без мобилен телефон, независимо от възрастта му. Напротив, голяма част от познатите ми са с поне по две карти. Аз съм с три, и трите са към Мтел и няма сила, която да ме накара да премина на другите два бряга.
Дори не си спомням кога за последен път звънях на домашен телефон. Семейството ми пък от години е разведено с побърканата правеща дупчици и прокарваща жички лелка. :lol:
Май пропуснах основната идея на поста си - навсякъде по света след насищането на даден пазар се търси запазването и ухажването на старите клиенти, защото новите стават все по-малко. Всичко останало за мен е алогично.
От личните си наблюдения разбрах, че Глобул и Виваком не си падат особено и по привличането на нови абонати. Два пъти сам отивах в Глобул със силното желание да си купя на момента висок клас телефон, като се прежаля с абонамент. И двата пъти симпатягите бързо и без съпротива ме разубедиха, докато ми обясняваха "на каква далавера" ще съм с тях. Вторият случай беше именно с HTC Desire. Около Нова година това се случи и с Виваком, които пък ми доставях поръчан и капариран телефон от друг техен магазин над две седмици.
Цитиране
 
 
+4 #35 GRANDE BEZDELNIK 2010-06-05 18:21
Quoting

Ти как ме учудваш,не е истина :o Аз се имам за човек с много познати, но досега не бях срещал такъв с 3 карти на един оператор.Айде лична и служебна карта на един оператор е обяснимо, ама 3?!?! А за глобул - ти или никога не си стъпвал в магазин на германос или незнам, просто къде си бил :lol: Всеки, който е влизал в такъв офис само да си плати сметката е изпитал силата на консултантите да те накарат да поискаш да удариш поне по един шамар за нахалството им да те тормозят да си вземеш карта на глобул. И ако имаш познати хора абонати на глобул и вива ще видиш на "каква далавера" ще си, защото те дават ужасно много минути за разговори в собствената си мрежа, за разлика от хиените от ментел с "невероятно" многото на брой номера 3-5-12 за семейство и приятели. Няма по-жалки от ментел в политиката си спрямо клиентите си, затова на техните клиенти им викат ОВЦЕ :lol:
Цитиране
 
 
+6 #36 Val 2010-06-06 16:41
такава им е смотана системицата на тея, наистина не разбирам дали въобще име маркетинк стратегия за задържане на клиенти. Единственото, на което разчитат е точно на овцевъдството :D
С глобул е цялото ми семейство по стечение на обстоятелствата от вече доста години, недай си боже да имаш някакъв проблем, да искаш някаква информация или да просто невинно да питаш въпросче, те облива една кофа студена вода и потегляш с приятното чувство, че си идиот. :o
Цитиране
 
 
+4 #37 Мариана Евлогиева 2010-06-07 12:02
А пък на касите в Германос най-много им обожавам въпроса "Удобно ли е да ги закръглим на 18?" Моята сметка обикновено е 17.14 - как пък веднъж не предложиха да ги направим 17? ;-)
Цитиране
 
 
+3 #38 Никола 2010-06-07 14:24
Здравей Мариана,

Мен дори не ме питат искам или не да закръглят. Но имай предвид, че надплатената сума ще ти се приспадне от следващата месечна сметка.
Цитиране
 
 
+3 #39 User 2010-06-07 16:42
Всички оператори са такива. Най-зле са като обслужване Виваком. Там работят и най-неподготвените "специалисти".
Следват ги Мтел, а най-доволен съм от Глобул. Работата ми изисква да имам телефони и за 3-те оператора и досега това е личната ми класация.
Цитиране
 
 
+1 #40 Мариана Евлогиева 2010-06-08 01:19
@Никола: Не и в касовия бон пише дължимата, а не закръглената сума. Но може вече да е както ти казваш - от около година плащам през ePay.
Цитиране
 
 
+3 #41 Мариана Евлогиева 2010-06-08 01:29
А, сетих се нещо, което сега ми звучи весело, но тогава ми идваше да убия човек. Преди време пътувах за чужбина и ми се наложи първо да се откажа от някакъв международен тарифен план, за който никой не ме беше питал, после да си уредя роуминг за Mtel и накрая - гласова поща за Globul. Общо за двата оператора за този месец имах около 240 часа изходящи разговори! (Часа, не минути.) От тях 7-8 бяха с познати, останалите - с цетровете за обслужване на клиенти. А най-веселото беше, че от чужбина през роуминга на Мтел можех да набирам само глобулски номера в България!
Цитиране
 
 
+6 #42 Миро Стоев 2010-06-08 21:10
Quoting
Quoting

Едната ми Мтел-ска карта е Loop и септември излиза в почивка. Другите две са лична и служебна. Личната е с отличен номер, получен за лоялен клиент.
Не мога да понасям Глобул и посмъртно няма да им стана абонат. Веднъж вече се прецаках към Виваком и повече няма да повторя.
От 530+ контакта в основния ми телефон, едва ли имам над 20 на Вива и 40-50 на Глобул, като повечето от тях са само познати. Тези два оператора просто няма с какво да ме привлекат. Те са като грозна и глупава девойка, която чака младежите в дискотеката да се почерпят доволно, за да стане атрактивна и да започне да ги омайва.

Преди два часа си поднових договора към Мтел за 2 години и си купих смартфон. :) След това влязох в Германос и попитах за Invisible Shield, а тримата герои вътре ми отвърнаха: "Т'ва билет за концерт ли е?!"
Цитиране
 
 
+2 #43 Глобул 2011-01-02 23:40
Глобул не струва, в линка отгоре съм описал защо :D
Цитиране
 
 
+1 #44 Глобул 2011-01-02 23:41
Всъщност, не виждам линка, ето го: www.webmasterbg.org/.../
Цитиране
 
 
+2 #45 абонат на глобул 2011-01-23 00:30
Тия от глобул са абсолютни олигофрени.
Винаги съм си мислел че гледат на старите си клиенти като за даденост.
Пробутват тъпи номера а служителите им са страшно некомпетентни и се държат като онези Телефонните измамници.
На мен са ми пробутвали договор с клаузи без да ме питат и естествено с надеждата че няма да се зачета в текстовете с малките букви
Цитиране
 
 
+2 #46 Борис 2011-02-17 02:48
Голямото прецакване!!!!!
Харесах си опоменатия по-горе модел в Германос...като консултантите от този магазин ме убедиха,че всичко, което трябва да направя е да ПРЕПОДПИША договор за 2год. Съгласих се с тези условия и изневиделица при подписването на договора ми набутаха нова СИМ карта. Аз изрично подчертах,че не искам да ползвам друга СИМ карта, а искам да сменя плана на ползваната от мен до момента. Те ме увериха,че всичко е наред и да не се притеснявам(пов ториха го около 10 пъти). Приех на доверие всичко и подписах, без да се взирам в договора прилежно написан със шрифт 4. Само след 10 дни имах сметка 270лв. и 2 двугодишни договора към "любимия" оператор (24 месеца по 100лв. всеки месец)! САМО ЗАЩОТО ПРИЕХ НА ДОВЕРИЕ ВСИЧКО!!!
Цитиране
 
 
-3 #47 armadillo 2011-04-22 11:38
Вие блогарите ми се струвате доста неграмотни
Цитиране
 
 
0 #48 Петър 2012-01-13 21:44
здравейте,аз съм клиент на глобул вече от 5-6 години и чесно казано,не съм мн доволен вече и мисля също да се махам от тях,взимал съм телефони от тях и е голяма набутвация,от скоро искам си сменя тел-а,но при тях едва ли ще стане,защото също ми предлагат нови договори и не знам си какво още,пални глупости за безмислено мн пари...
винаги съм плащал восоки сметки и все казват че съм лоялен клиент и че имам не знам си какви намаления и подобно,но това съвсем не е така...както и да е,предполагам разбрахте мисълта ми...
П.С.
имам близка приятелка която работи в германос и все се ядосва на управителите си,защото карат работниците си да лажат клиентите по всякакъв начин,за да трупат оборот и повече излъгани клиенти...
Цитиране
 
 
0 #49 Петър 2012-01-13 21:57
също искам да спомена нещо което мн малко хора го знаят-във всички магазини на глобул(особено в интърнити)често се случва да имаш някои телефон наистина на оферта или пак има такива дори за по 1-10лв. някъде,макар и смотани телефончета все пак нпов телефон за мижави пари си заслужава,НО хората от съответния магазин правят друго,като отидеш да си платиш сметката ти спестяват това че имаш мн. евтин телефон или дори безплатен,омайв ат те с глупости и след като платиш и си отидеш те си изписват телефона за тях,е няма гаранция,защтот о няма на кой да си я напишат,но имат чисто нов телефон и го продават на черно,дори някой пат в съответния магазин,лажат хората и си правят по малко парички...сигурен съм в това,защото съм бил свидетел на подобно нещо от познат които работи в един от тези магазини,дори съм копувал телефон по този начин,но за някви смешни модели някой пат искат прекалено мн пари и казват"ама той струва едиколкоси попринцип",което е наи смешното...
Цитиране
 

Добави коментар


Защитен код
Обнови

nixanbal @ Flickr

WP_000041LG_Optimus_One_P500_Android_Froyo_3Nokia X3-02 Touch and TypeWP_000016WP_000038HTC_Sensation_Camera_Sample_4HTC Desire SWP_000048LG_Optimus_One_P500_Android_Froyo-7LG_Optimus_One_P500_Android_Froyo-22LG_Optimus_One_P500_Android_Froyo-24HTC Radar with Windows Phone Mango